mandag 26. desember 2011

GOD JUL

Jammen blei det jul i år også.

Jeg har hatt så travle arbeidsdager, at heimlige juleforberedelser blei fullstendig forsømt. Jeg rakk å lage ferdig noen julegaver, men sendte knapt ett eneste julekort.

Og nissen stakkar, han fikk ikke grauten sin - så i dag måtte jeg invitere ham inn på riskrem og be om godt vær. . .

Jul 038 

Julaften feira vi hos familie i Flå. Det var deilig å komme til dekka bord, etter en hektisk arbeidsdag. Ribba smakte fortreffelig i år som i fjor, men vi glemte helt å smake på desserten! Pelle sov seg gjennom nesten hele "nisse-seansen" og julegave-åpningen, enda så lang tid det tok. Vesle valpen var heeeelt utslitt før det hele begynte!

 Jul 007Jul 015

Årets slager i Natte-familien, ble enten peiskos på DVD eller twist-automat, jeg er neimen ikke helt sikker på hva slags galskap som skapte mest latter.

Jul 018

Jul 012

Denna gutten er også fornøyd med årets julegaver.  Han fikk pakke opp sjøl, hundesnop og en rev som piper . . . Jul 042 

Jeg fikk digitalvekt (til kaninbruk!!!) . . . og godteri – masse godteri -

og såper og kremer i alle varianter, så jeg tror jeg går og legger meg ned i badekaret og tester ut både badeglitter og deilige dufter. NU!

Jul 032 Ha ei fortsatt god jul, folkens :)

Jul 022

Siste: Det er åtte varmegrader der ute, det regner og bles så snøen forsvinn!

Nissen er nok ikke helt fornøyd med tingenes tilstand . . .

10 kommentarer:

  1. Fortsatt god jul til dere også :)

    SvarSlett
  2. Regner med at du er ute av badekaret nu, vil ikke at du skal gå helt i oppløsning;o) Den DvD peiskosen...for en morsom oppfinsomhet!
    Koselig jul hos dere også, en fin romjul ønsker jeg dere på Bergheim!

    SvarSlett
  3. Ser du har kost deg masse!!! Fortsett med det!!!! :)))

    Så synd snøen forsvinner hos deg nå. Jeg tror du setter mer pris på den enn det jeg gjør. Her er det 10 varme grader og vind, men jeg synes det er helt greit. Skal på jobb i kveld på sykehjemmet og kose meg der. :))))

    Ha en fortsatt flott jul!!!!!

    SvarSlett
  4. Peiskos på DVD, det hadde jo faktisk vært noe for oss ;-) Når strømmen kommer tilbake...

    Nissen fikk ikke grøt hos oss heller i år. Han har jo ingen griser å passe på. Det er kanskje derfor det er så dårlig stelt hos oss i dag?

    Fortsatt god jul!

    SvarSlett
  5. Koselig med en liten juleoppdatering fra deg.

    Ha fortsatt en fin jul.

    SvarSlett
  6. Visst blir det jul selvom du ikke sliter deg helt ut på hjemmefronten Nøve:o) innmari deilig da, å bli invitert på julemiddag! Det så koselig ut! Fine gaver. Peis Os på DVD hadde jeg sansen for, twistautomat likeså.

    Nå håper jeg du har pleid deg selv lenge og vel med bobler og såler og mrd er Nøve, det fortjener du vet du:o)

    Snart er det fredag, jippi!!

    SvarSlett
  7. Ser ut som om dere har hatt en hyggelig juelkveld. Familie og hygge, det er jul det !!
    Ønsker dere en fortsatt god jul !!
    Hilsen alle på Fåberg

    SvarSlett
  8. Nå håper jeg du har tid til litt nytelse, Nøve, med kremer og såper og alt som godt er. Det ser ut som Nalle nyter livet, i alle fall!

    SvarSlett
  9. Fortsatt god jul ;) Kos dere! Gleder oss til mer fra dere>!

    SvarSlett
  10. god jul til dykk også! og godt nytt år! :) ser ut til at de har hatt ei flott jul frå bileta å dømme iallefall! Og så må eg jo berre kommentere Nalle sin positur der på slutten..klassisk lapphund! :D Ha ei flott nyttårshelg :)

    SvarSlett