torsdag 8. desember 2016

Jaja, men sann

Det vart slutt på mildværet, men i dag har det vart kuldegrader og regn!
Jeg slapp heldigvis å ut med bilen, siden jeg hadde fri idag.
 Bilen er fullstendig glasert, men imorgo er det meldt hard vind og varmegrader, så jeg slipper kanskje å skrape is før jeg drar på eftasvakt.

Det blir altfor lite turer på denne årstida, men idag kunne vi gå en liten skogstur. 
Vinterens 2. skogstur, faktisk.
For ei uke siden gikk vi Masterunden, og tok den obligatoriske stoppen på Nallenatten.

 

Det var en etterlengta, og ganske nødvendig trimtur.

 

Idag gikk vi en annen variant, men bratte bakker og utsikt var det likevel.
Og litt mindre snø...

 

Jeg hadde tenkt å gå over ryggen, men da vi var omtrent halvveis, oppdaga jeg at jeg hadde glemt snella til Tassen. 
Vi snudde, og det var like greit. Det blir tidlig mørkt!

 
Og Nalle syns det var moro å apportere flexibåndet ☺️

❤️❤️❤️

Jeg begynner å få tilbake litt energi.
Men julebakst og julebakst, det blir ikke prioritert her i huset.
Jeg har tilbrakt noen timer ved rokken, og noen timer med strikkepinnene idag.

Og nå i kveld har jeg hatt selskap av....

Olaf Skranteleggen og Bjarne Ausehand!

 

Vi fant oss vel tilrette på kjøkkenet, 
og både Ausehand og Skranteleggen fikk etterhvert tilpassa hver sitt skopar.

 Nå lurer jeg på hva mer de behøver, siden skoa og ausa må tørke noen dager, før de kan males.
De mangler både det ene og det andre - men storforlangende, det er de ikke ☺️

Tusen takk for alle gode navneforslag både på Facebook og på Mail!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar