tirsdag 22. januar 2019

Kjedelig

Helga er over, mandagen likeså.
Det har vært knallvær, og supermåne, men jeg har ikke fått med meg noe av delene, egentlig.
Men nå er formen bedre, og vi kom nettopp inn etter en måneskinnstur!


Det var 15-16 kuldegrader, men jeg dro på meg varmedressen og lapphund-pannebåndet
og da var det utrolig godt å få frisk luft igjen.

Når den eneste spenningen man har hatt denne helga,  var om garnet strakk til
og man strikka så fort man kunne for å se om det holdt
Da er man ikke helt god 😅


Det holdt akkurat!
Så jeg greide å få ferdig ett par pulsvarmere i løpet av denne laaanghelga 👍🏼


Jeg fikk forresten gjort nytte av sollyset på en måte.
Jeg greide å montere de mørke pulsvarmerne...synet er tydeligvis ikke som det engang var.
Jeg hadde ikke sjanse til å greie det i lampelys!


Nå når jula og alt er over, kan jeg legge ut bilder av noen julegaver jeg ga bort.
Det ble ett angora-skjerf til Emmely


og bittesmå angora-tøfler til babyen som kommer i mars, 
og litt større tøfler til tvillingene Mikkel og Robin.
En hilsen fra Nøve-møsist.



Fillip fikk klipt seg rett før jul. 
Han hadde en nydelig fiber, og han er ikke ett år enda engang!
Jeg tror det skal gå greit å spinne av den der, men har ikke prøvd enda.


Nå har jeg Ingrid på rokken.
Ho har ei helt fantastisk god ull.
Man bare tar en dott, og lar den gli innpå rokken.
Det er helt ubeskrivelig mjukt ❤️



Gud hjelpe seg så kjedelig detta var....




Det var det. 
Fire fridager til endes...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar