onsdag 16. juli 2008

Springer-advarsel

I kveld var det fare på ferde i Bergheim-kroken... Vi tok vår vanlige sykkel kveldstur, Nalle og jeg, og ante selvfølgelig fred og ingen fare. Plutselig gjør Nalle ett byks uti grøfta - "plastdingsen" på Springer'n ryker tvert av, og jeg hører bare ett fælt fres. Dumme kattepus!
Heldigvis hadde jeg festa Nalle i flexi-lina også, så katta forsvant som en strek...
Kan tro jeg skvatt! Og Nalle, den tullingen, har enda ikke lært at katter kan være farlige...


Vi har hatt besøk av en liten familie med ei jente på 8 år. Ho hadde nok gleda seg til å leike med Nalle, men han er så treg - han gidder nesten ikke leike! Ho klarte å få han til å gjøre noen triks, men det var Jaco som sto for underholdningen :o)

Han skravla og plystra, og fikk de svar han ville ha. De to fikk veldig god kontakt, han syns nok det var koselig når ho satt inne og tegna. Ho kunne tilogmed brette fine papirfugler!

2 kommentarer:

  1. Hei Nøve

    Akkurat det samme har skjedd med meg! Var ute og syklet med min forrige hund langs en traffikert vei uten sykkelsti. Plutselig var Kaisa løs, plastdingsen på Springeren hadde røket. Jeg skrek ett eller annet slags (for meg frem til da ukjent) primalskrik som fikk henne til å komme umiddelbart. Kjempeskummelt! Glad det gikk bra med dere! Hilsen Gry ("mamma'n" til Milli:o)

    SvarSlett
  2. Huttetu, hos oss er det heldigvis nesten aldri biler. Jeg kjenner skrekken din likevel!
    Det vil helst gå bra :o)
    Men det burde jo gå an å lage en anna slags festesak! Ser man kan få kjøpt reservedeler for ca 400,- men det skulle ikke være nødvendig når utstyret er nytt. Kanskje jeg skulle klage...er litt dårlig til slikt.

    SvarSlett