lørdag 6. september 2008

Nalle har ordet igjen

Hei!
Mamma tok meg med til Nes i dag også... Jeg lurte litt på om vi skulle på skola igjen (!), men vi kjørte til postkontoret - uten ett bjeff fra meg ;o) Ho henta bare pakka vår, og så dro vi rett heimatt. Helt greit, for jeg fikk mange turer på Bergheim idag!

Ho pakka opp (litt dårlig gjort egentlig, for det var vel mi pakke) -ho pakka opp en Baggen hundeførerveske!

Jeg ble spent fast i selen min, og ut på sykkeltur i full fart. Greit med en liten runde, men da ho skulle ha meg med ut på jordet, gadd jeg ikke mer. Da satte jeg meg ned - igjen og igjen. Ho trur ho seirer når ho får meg med bittelitt lenger før ho snur...

Ei stund etter kveldsmaten - og den var lekker - (fikk de hersens kulene, men med masse god boksemat med en herlig brun saus!) tok vi kveldsturen vår. Mamma med beltet vårt og stavene sine, vi langa ut innover skogen. Oppover og nedover, jeg drog hit og dit, men likevel kom det ikke ei eneste klage!


Detta har vært en fin dag. Fikk melding fra svigermor for Milli skal være hos tanta si noen dager. Men ho har det visst kjempebra, hadde sjarmert seg opp i senga den første natta ;)

Har det godt, jeg og. Tror det blir mange turer i helga, kanskje til fjells? Det hadde vært aller,aller best.

6 kommentarer:

  1. Fanterampen sier:
    Du har en flink mamma du,Nalle, som går turer, trener og sykler med deg.
    Be henne ta noen bilder fra fjellturene i helga. Jeg er nemlig på Jar og i dag skal vi bare ut på en sykkeltur, og antageligvis trene litt. Ville jo aller helst sprunget i fjellet etter ryper, jeg da. Mamma sier jeg må vente til sauene er hentet, men jeg synes det er såååååå lenge til.
    Nå koser jeg meg på sofaen, ved siden av mamma. Ikke si det til noen...

    Helgehilsener fra Fant.

    SvarSlett
  2. Nalle! Vil bare si at nå har jeg kommet hjem! Jeg har vært skikkelig sleip i helga. Ikke bare har jeg sjarmert meg opp i senga til tanta og onkelen min, men jeg har sjarmert meg til leverpostei og allslags annet smaskens (menneskene er ikke så veldig smarte, de er enkle å trille rund poten:o) Jeg er har det kjempefint, men savnet selvfølgelig deg masse! Skriver mer i morgen. Mamma'n min er trøtt, og vil legge oss.
    1000 nusser fra Milli'n din

    SvarSlett
  3. HEI MILLI, du snille gode kjæresten min!!!
    Savna du ikke mamma'n din???

    SvarSlett
  4. Åååååååååååå Nalle. Det er akkurat som om jeg hører stemmen din nå (sukk).
    Jeg savna ikke mamma'n min fordi tante og onkel var så redd jeg skulle kjede meg at de fant på gøyale ting hele tiden (MASSE tur:o). Men når mamma'n og pappa'n min kom, ble jeg veldig glad, også var det godt å komme hjem sånn at jeg fikk sendt deg en natta-melding;o) Dessuten tror jeg menneskene mine har savnet meg veldig, for de snakker med pipestemmer og driver og klapper meg hele tiden. Har du savna meg Nalle? Bare litt?

    SvarSlett
  5. Å ja!!! Veldig mye i grunn. Helga gikk fort, men nå ligger jeg bare og lengter og lengter igjen. Snufs.

    SvarSlett
  6. Kommer du snart Nalle? Mamma'n min sier at dere kanskje kommer siste helgen i september.... Vær så snill....

    SvarSlett