tirsdag 23. mai 2017

17.mai og alt det derre der...

Bergheim bru i sin fineste skrud på 17.mai!

Var vel ikke så værst mamma'n min heller, egentlig!


 Mamma hadde starta dagen med 17.mai-frokost på hotellet, sammen med datter, datterdatter og datterdatterdatter m.fl.
Vi gikk en liten tur utenom folkeskikken, og lurte litt på hva vi egentlig skulle ta oss til.
😊

Det endte med at vi avslutta dagen med middag og dessert på Kina'n i Nes, sammen med Emmeli, Maya, Vegard, Hege og Sturla.
Kjempekoselig!

Bjørn var i Vassfaret, han hadde slikt å gjøre. 
Altså ordne med vinterved og slikt.
Vakre Stripa og de andre firbeinte stelte heime.

18.mai var veldig regnfull og veldig våt.


Helt greit for min del, jeg skulle klippe Ingrid.



Vi er liksom de nye trendsetterne i dalen, vi 😂


(I dag, den 22. mai - begynte Ingrid og Ludde's romanse)

Jeg jobba fredag og lørdag.
Det var ett strålende vær.



Vårflommen holdt seg såvidt på ett akseptabelt nivå, selv om det føltes som om jeg kjørte på gyngende grunn - med vann på begge kanter av rv 7.



Søndag blei det topptur!



Den dagen var så fin,
at den må få ett nytt og eget innlegg, rett og slett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar