fredag 9. november 2012

Sesongens første skitur.

 

skitur 012

Seriøst, mutter'n - skal vi på tur i detta været??

skitur 003

Det er fint skiføre på fjellet nå, men der vi gikk var det selvfølgelig ikke oppkjørte løyper. Jeg er jo litt sånn kjerringa mot strømmen...

Men da vi gikk fra Skårsrudstølen og innover mot Fjellset igjen, hadde vi jo ett lite håp om at vi kunne oppdage hundespor i snøen.

Nå har det gått ei uke siden noen såg de to irske setterne som er på rømmen, men flere synske personer "følger" dem. Det blir leita etter dem fra alle kanter, høyt og lavt. Kompis og Minto er nok her ute ett sted!

Det gjør så forferdelig vondt å tenke på.

skitur 006

Kjære Nalle, du er umistelig.

skitur 011

 

ETTER 10 DAGER PÅ RØMMEN HAR

KOMPIS OG MINTO

KOMMET TIL RETTE!

GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. Så kom snøen, koselig det siste bilde.
    Fantastisk at setterne endelig kom til rette.

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Det var bare helt fantastisk, nesten utrolig :)

      Slett
  2. Nå prøver jeg for ente gang å kommentere. ;(

    Du har snø og en lappe. Det er den perfekte kombinasjonen. :))) Dette året har jeg piggfrie dekk og liker det ikke. Men de fulgte bilen og jeg for prøve meg i år. Så hvis de salter hovedveien opp til deg så er det ingen problem:))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff da, Nina - hvorfor er det vanskelig å kommentere??
      Snø og lappe = hell og lykke :)

      Her saltes det vannvittig!!! (Bilen min ruster bort...) Du kommer trygt fram på piggfrie dekk, ja :)

      Slett