onsdag 7. desember 2011

The Real Boss . . ?

 

Se hva postnissen kom med til Nalle og meg!!!!div. 009div. 010

Det er bilder av Nalle, Milli, Snorre, Dimma, Tussi, Ofelia og den godeste Wilma. Det blir vel koselig å bruke dette!

Nalle 003

Jeg tror det var i august at den kreative Gry Viola skreiv om denne hobbyen, og jeg kommenterte at disse netta som ho lagde var så fine. Jeg fikk skikkelig hakaslepp da jeg så hva som var inni pakka som var adressert til Nalle!

div. 002Han syns det lukta så godt at han begynte å åpne med en gang, men jeg fikk heldigvis berga det flotte heimelaga julekortet og nettet som lå inni der!

Tusen, tusen takk, Gry Viola!

 

div. 014 Nalle og Wilma  – de leser avisene grundig hver dag . . .

Jeg derimot, jeg sjekker posten bare annenhver dag, dvs de dagene Hallingdølen kommer. "nei-takk til reklame"-skiltet setter en effektiv stopper for mye søppel, og om det ligger ei regning der natta over, så gjør det liksom ingenting.

div. 021

Nalle går jo gjerne med snuta klistra bak på Wilma for å lese om hennes tilstand, og iblant får Wilma mer enn nok!

Jeg tror hun kunne spist Nalle . . .

div. 022 (3)

You little Monster-Wilma!

div. 022

Den man elsker – tukter man, er det som kjent noe som heter, og i neste øyeblikk er allting glemt – de er venner og vel forlikte.

div. 036

 TIL NESTE GANG . . .

div. 032 Får ikke bestemt meg for hvem av bildene som er best - så jeg tar med begge.

Kaninklippen ble utsatt, men imorgo kjem ein ny dag med nye muligheter for så mangt. Så får vi se hva den bringer . . kanskje tilogmed litt snø?

8 kommentarer:

  1. Jøsses for et flott nett, med mange gode minner, gralla Nøve og Nalle:o)

    He he, Nalle har det jo "skriftlig" men Wilma har beviset;o)

    Jeg synes Wilma vokser seg flottere og flottere for hver gang jeg ser bilde av henne. Koser meg med bilder av henne og Nalle.
    Begge bildene måtte være med Nøve:o)

    SvarSlett
  2. Det er koselig å få slike flotte overraskelser i posten, Nalle ser veldig spent ut.

    Wilma så skikkelg bestemt ut i blikket der hun sitter med beviset:D Ja, ja Nalle-mann du er så voksen at nå burde du ha lært hvordan man behandler damene men du greier vel ikke å holde deg unna rompa hennes på neste tur heller ;) "Mannfolk"
    (lurer på hva Milli hadde sagt om dette)

    SvarSlett
  3. Må bare fortelle at vi har vært på tur med Wilma idag også, og da var Nalle snill som ett lam :-)
    HELT SANT!!!

    SvarSlett
  4. Så koselig å få så fint nett i posten!

    Nalle er en ekte Don Juan synes vi;o)

    SvarSlett
  5. Det var bra at nettet falt i smak.
    Godt at Wilma holder Nalle litt i ørene av og til da. Tror nok at alle tisper synes Nalle er en knakande kjekk kar! Roxie har løpetid nå og ho synes at alle karane i gata her er helt topp, bare de oppfører seg slik ho vil. Jackie godtar helt det å ikke være nr 1 nå.

    Ha en fin uke videre! Snart helg igjen og 3 søndag i advent! Håndball er det åsså nå! Kjempe fin tid vi går inn i!!!!

    SvarSlett
  6. For et flott nett du har fått. Gry Viola er både kreativ og flink. :)

    Wilma har satt han på plass nå, så for du se hvor lenge det varer. Har erfaring med at det er vanskelig for dem å holde seg på matta, hihi. :)))

    SvarSlett
  7. Å, for noen flotte gaver du har fått av Gry Viola. Ho er jammen en dame med mange gode evner! Morsomt.

    Nalle og Wilma kler hverandre dem, også - men ikke si det til Milli!! Og dessuten synes jeg begge bildene var fine, Nøve :-)

    Fortsatt god helg! Jeg jobber igjen...

    SvarSlett
  8. Åå, fine hundene!
    Koselig med overraskelse i posten, da!

    SvarSlett