mandag 10. mai 2010

Those were the days my friend

Helga til Nalle og meg starta allerede torsdagskveld – vi fikk komme til Glenne! Det var godt å dele opp den lange reisa, og vi fikk gått både kveldstur og morgentur sammen med Gry og Milli :o)
Fredagsmorgen var vi tilogmed innom dyrlegen på Tjøme og fikk flått-dråper. De hadde ikke slikt på lager verken på Nes eller Gol!
Gry måtte ta en siste sjekk hos koppelamma, så var vi klare til å starte på ferden.
mere 010
Endelig fikk jeg se Charlie og Nina i sitt rette element. En lykkelig gutt i en vakker hage!Skogtun 007  Bienna fikk plutselig lyst på fiskene i dammen..Skogtun 010 Ompakking og omfordeling, og til slutt ble det plass til alt og alle.Skogtun 014 Klart! Marnardalen neste!Skogtun 016 
“Mor” hadde forberedt seg grundig med kart, gps (og kompass?)..en diger bil med en stødig sjåfør. Hanne, Thea og jeg fulgte ubekymret etter hakk i hæl.
Og vips – så var Nalle og co i paradisSkogtun 019
Kevin fyrer opp i grillen :o)Skogtun 022
Skogtun 023
He-he - vi så deg, Gry!Skogtun 025
Lørdagsmorgen før kl 8. Bilkortesjen inn til Kristiansand. Retur kl.11… Utstillingen var fort over, men dagen var bare såvidt begynt!mere Skogtun 005
Skogtun 028
Stjerner i sikte likevel!?
Aleksander og Embla.Skogtun 038 Milli og “far”Skogtun 040 Ville med sine håpefulle på slep :o)Skogtun 041 Nina og Charlie – for ett team!!Skogtun 045 Nieida og Christian med levepostei på tubeSkogtun 048 Heiagjeng! Skogtun 039 Linda med Draumur, Jarek og Ida – så artig å bli kjent med dere!Skogtun 061
En liten snusetur igjen. Neste gang vi treffes er Guttaboys kompiser!mere Skogtun 006
Mat ska’re bli..Skogtun 063Skogtun 064
(så følger diverse svir og hor på søndagskoleleir i Marnardalen…)Skogtun 066
Skogtun 077 ..fant du slike vinglass her, Gry?!? 
… Milli fant iallefall han Banjo fra KvinesdalSkogtun 082Så må Charlie-gutt må legge seg! Skogtun 086
En ny dag i emning. Kaffe og frokost i det fri :o)mere Skogtun 009
En liten snusetur med Milli før avreise.mere Skogtun 010  Nalle sørger for at mamma’n vender nesa si hjemover..mere Skogtun 013
Han skulle veldig gjerne ha hatt med seg Mira “Luremus” også. mere Skogtun 016
Skogtun.. Tusen takk for at vi fikk oppleve dette stedet! mere Skogtun 014 En liten matpause, ett eller anna sted. Nå har vi enda flere gode minner som binder oss sammen. Hører du Thea, du må bli med kjerringene på tur neste år også,du ;o)
mere Skogtun 018
Snipp, snapp, snute..så var en eventyrlig helg ute.
Marianne og Kevin, tusen takk!

18 kommentarer:

  1. jaså, du fikk lagt deg omsider....regner med at du ikke skal på jobb i dag ! Ser at dere har hatt ei flott langhelg. Vi har trena spor :0) så nå må dere henge i.

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte bilder! Det skinte av alle bildene at folk og dyr adde en kjempe helg!! Godt at tispene gikk greit sammen, klart at han hundene måtte vise seg litt!! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Takk for en super tur!!!! Dette ga mersmak og jeg håper det ikke er lenge til neste gang vi sees??!!!

    Så mange flotte blder du har tatt. Gutta våre er så flinke, så....neste gang så blir de sluppet sammen. :)))

    Nå må jeg på jobb, skal innom igjen etter jobb. :)

    SvarSlett
  4. Nå har jeg nok en gang kost meg, og igjenopplevd turen fra a til å. Moro å lese beskrivelsene nå for jeg hører liksom stemmene deres i hode når jeg leser innleggene fra turen.
    Nå er vi som gamle kjente, Nøve:o)

    Neste gang så må vi to prøve å gå en tur isammen, Ville liker så godt gutta, tror hun hadde lyst å bli litt mer kjent med gutta også.

    Garnet heter Safirgarn.

    Kjempe flottebilder, å som vi koste oss!!!

    SvarSlett
  5. Så flott du har klart å gjenskape helgen, med bilder i riktig rekkefølge og flotte motiver:o)

    Det var så fint Nøve:o)))

    SvarSlett
  6. hvordan gikk det med hekleteppet? Noe sier meg at det ikke ble tid til slike uskyldige syssler ;-)

    Takk for titten :-)

    SvarSlett
  7. Kjempe mange fine bilder nøve...Det var så koseligt å treffe deg og Nalle igjen!!

    SvarSlett
  8. Nå sitter jeg her og koser meg med og lese og nyte bildene fra turen deres. :-) Ser ut som dere hadde en toppen helg! Skulle gjerne vært der. Men neste år så kanskje...

    SvarSlett
  9. Ja, det er tydelig at dere har hatt en super-flott helg sammen!! Bildene taler jo for seg, og med litt ekstra krydrede setninger fra deg - ble det en fin liten historie fra turen deres! ;-)

    SvarSlett
  10. Kjempekjekt å lese om helgen deres! Høres ut som dere har hatt det veldig koselig! :D Også så mange fine bilder du fikk tatt! Da blir det jo ekstra gøy for meg (og de andre) som ikke klarte å bli med denne gangen! Håper det blir et nytt slikt treff neste år! Da håper jeg vi også kan klare å komme! :D

    SvarSlett
  11. Flotte bilder og fin beskrivelse. Så kjekt å bli kjent med deg og Nalle.
    Jeg har hatt noen uforglemmelige dager på Sogtun, har kosa meg sånn at jeg nesten glemte å ta bilder. Men når jeg ser på de andre bloggene så dekker det alt.
    Takk for denne gangen så ses vi vel igjen, ivertfall til neste år.

    SvarSlett
  12. Gøy å lese din gjengivelse av helga :-)

    Those where the days, fin sang det :-)

    SvarSlett
  13. Så MANGE FINE bilder du har fått, Nøve!!! Likte spesielt den avslørende "reportasjen" om Gry som snikmater hundene!! Ha, ha!!!

    Veldig, veldig koselig å reise sammen med deg og Nalle!! Gleder oss til neste år(?) allerede!!

    SvarSlett
  14. JEG FIKK LOV AV MARIANNE!!!!! :o)))

    SvarSlett
  15. Måtte bare inn om igjen å lese og se bilder. :))) Jeg tror ikke jeg har fått fordøyd alt ennå. Jeg er så glad,så glad!!!!

    SvarSlett
  16. Så fin tur dere hadde :) Skulle gjerne vært der. Synd jeg ikke kunne, men kanskje neste gang :)

    SvarSlett
  17. Det var mange snik-mat stasjoner. Ville var mett i magen helt til mandags-kveld;o)
    Den trillebår kjøringa til lappe-jentene våre, lurer jeg på. Det må være jo "rasetypisk". Jeg har tilgode å se andre hunder/raser utføre en sånn form for aktivitet. Når Ville slår seg løs på tur-stien så blir andre hunde-eiere helt himmelfalne, og de kommer med ymse teorier, litt sånn flaut av og til.

    SvarSlett
  18. Skal si dere hadde ei flott helg. Denne kommer du til å leve lenge på, og ta fram igjen gang på gang. Mange fine bilder av en flott gjeng.

    En trenger nok litt tid på å fordøye en slik fantastisk helg.
    Jammen var det flott der dere var også, og fint vær satte vel kanskje prikken over I en.

    Nå må du og Nalle kose dere med besøk av Tussi.

    SvarSlett