tirsdag 18. mai 2010

Til Hege-mor og Daniel-bror

Jeg har feira 17.mai sammen med pappan min. I dag har han vært min aller, aller beste venn…

Først blei han med på å gå tur like bort til Herbrand!17.m 002 Han har leika ganske masse med meg idag :o))))17.mai 023

17.mai 028

17.mai 02717.mai 026  17.mai 030

17.m 00817.m 006

Nalle-far blir sliten lenge før meg, stakkars…17.mai 031

Vi gikk ikke i tog…vi gikk tett i tett,vi  *Pappa og jeg*17.mai 014Vi måtte drikke i den samma bekken, såklart! 17.mai 012 …og vasse sammen i det iskalde flomvannet!17.mai 016Vi holdt oss på den rette sida. På den andre sida svømte nemlig både rundballer og svaner om hverandre!!!17.mai 017I går slapp forresten naboen ut sauer og lam. Vi ser ikke på dem engang, vi.  Æresord! 17.mai 011

17.mai er jammen fint!  

Dere ser meg når dere ser meg.    Hilsen Tussi. Og Nalle.17.mai 006

22 kommentarer:

  1. Å, for noen herlige bilder av far og sønn!! Sånn 17.mai-feiring er likandes...:-))

    SvarSlett
  2. Obs - jeg mener da far og datter. De ser ut som dansende bjørner :-))

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte bilder av far og datter!! Helt enig de ser ut som 2 dansende bjørner!!
    Ha en fin uke videre! I morra skal vi på besøk til noen som dere fleste hvet hvem er! Vi gleder oss!

    SvarSlett
  4. Så mange flotte bilder! Det er så moro å se på dem som leker og trives så godt i lag.

    Så grønt det er hos dere :-)

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilde av Nalle og Tussi :-)Kan tenke ho likte seg når han ville leika :-)

    SvarSlett
  6. Deilige bilder av far og datter:-)
    Er enig med de andre. De ser ut som dansende bjørner.
    Så et spørsmål til deg Nøve. Kan jeg "Stjele" bilder av Nalle og Tussi? for å ha på hjemmesidene på sikt.

    SvarSlett
  7. Siss, selvfølgelig kan du ta så mange bilder du vil :o)
    Nalle er ikke så veldig leiken, men når han glimter til, er Tussi overlykkelig!
    Den første dagen skulle han bare ri. Slik er han ofte med "nye" damer..
    Tove, det grønne eksploderte i helga da regnet kom!

    SvarSlett
  8. Jeg har vært innom å lurt opptil flere ganger på forrige innlegg, i helgen:o)
    De er vakre begge 2, det må jo være så kjekt å ha besøk av ei så vakker jente som Nalle og Ofelia jenta er blitt:o)))
    Nalle som gikk å bar kloven i søvne, herlig blinkskudd!!!

    SvarSlett
  9. Herlige venner!! Tror de må hatt en knallfin 17. mai de to...

    SvarSlett
  10. Herlige bilder Gry! Du har virkelig anlegg for å ta gode bilder synes jeg, kanskje kunstneren kommer frem der og? ! :):)

    SvarSlett
  11. Dette var 17.mai feiring etter min smak. Veldig koselig du har det nå om dagen. Eller har Hege vært å hentet henne nå?

    Masse flotte bilder som vanlig fra deg. Du kan dette, som Sidsel sier, det er kunstneren i deg.

    SvarSlett
  12. Har akkurat levert henne til onkel Svein :/ fordi jeg skal jobbe ett par dager, men jeg henter henne igjen torsdagskveld :)
    Nå er det fullstendig harmoni mellom dem, men Tussi har blitt veldig glad i å kjøre trillebår ;o)

    SvarSlett
  13. Ei ekte lappe-jente med andre ord, er Tussi blitt;o)))

    SvarSlett
  14. så moro. For en fin hilsen til Mamma og Daniel bror, Tussi!Dere er så fine!

    SvarSlett
  15. Ja Berit, det er noe med disse lappejentene og trillebår ;o)

    Hege, håper du ikke savner henne altfor altfor mye! Ho har forresten sjarmert Bjørn i senk nå :o)

    SvarSlett
  16. FOR en herlig beskrivelse av 17. mai Nøve, med flotte bilder og morsom tekst:o))

    Klart Nalle er kjempesnill mot dattera si' på "Barnas dag":o))))

    SvarSlett
  17. Så koselig 17 mai Tussi og Nalle hadde :))

    SvarSlett
  18. Ja det var en 17 mai etter min smak også..Er vel bare så vidt Hege og Daniel får tilbake Tussi nå tenker jeg!! hehe, skal ikke mange dagene til før man blir vant til å ha de rundt seg!

    SvarSlett
  19. Kjempeflotte bilder av far og datter! :) Med de små kommentarene til bildene så føler jeg nesten at jeg er der sammen med dere ;) Veldig koselig :)

    SvarSlett
  20. Nalle og Tussi er veldig like! :D Ser ut som de hadde en kjempekoselig 17. mai sammen! :D

    SvarSlett
  21. flotte bilder av far og datter!! :)

    SvarSlett
  22. så koselig!! :) Kjempefine bilder. Heldige tussi som har en så snill og grei og flott pappa :)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett