fredag 11. desember 2020

Julegava.


Idag var vi tidlig på’n, til oss å være.
Bikkjene hadde like lite lyst til å stå opp som meg.


Det blei litt hektisk på morrakvisten, og lufteturen vart bare att og fram mellom hønsehus og soveromsdøra.
Så gikk de og la seg igjen, da jeg dro på jobb.
Livet er urettferdig noen ganger.
Bjørn kom heimatt før meg idag, så gutta led ingen nød. 
Tølle og Tassen gjorde sitt ytterste til kvelds, for å imponere faderen med sitt underholdende trikseshow.  
Det var mer eller mindre vellykka, men latteren satt ihvertfall løst.
☺️



Det er en grunn til at jeg sjelden kjøper julegaver før i siste liten.
 Jeg greier nemlig ikke å holde det hemmelig, og nå har det skjedd igjen.

Jeg var kjempefornøyd da jeg fikk tak i ett ekte indianertelt til gutta, akkurat makan til det jeg har sett har slått godt an hos andre lundegutter.
Men mine blei ikke akkurat overvettes begeistra 😅
- så det var enda godt jeg ikke sparte overraskelsen helt til julaften.
Nå har jeg i det minste enda litt tid på meg til å finne Julegava med stor J


Tyggebeina jeg hadde kjøpt til jul,  falt i smak
og det er jo kjekt å vite...

Ny arbeidsdag i morgen, og enda tidligere å stå opp
 Da er det bra at Bjørn er hjemme, så Tølle og Tassen slipper å bli tvinga ut av sengene sine før de er våkne.
God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar