lørdag 19. desember 2020

Plagsom fotograf


Det var skikkelig trivelig ute i formiddag.
Snøen dalte, og smånissene leika i tunet.



Tølle og Tassen ville helst være ute, men de måtte inn før jeg dro på jobb.


Så gikk den dagen.
Da jeg kom heim i kveld, var det eting og triksing og en liten natt-tur,
og nå er vi mer enn klare for å ta en blund igjen.
Tidlig opp og stå imorgen, det blir verken helg eller julefred når man jobber i butikk.


Tassen satt fint inni indianerteltet med nisselua på snei, 
han ville bare ha dette overstått,
mens Tølle ba pent om å få slippe...



Stripa satt trygt på øverste hylle og bivånte det hele, og bilde vart det.
Uff, nå føler jeg meg nesten litt slem.



Jeg kommer nok ALDRI til å få nisselua på Stripa.
😅

2 kommentarer:

  1. Stripa kapitulerer til slutt 😂 det gjorde mine. Det er bare å ikke gi seg og starte når de er litt småtrøtt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha,var det slik det foregikk hos deg. Jeg får prøve igjen da, og være raskere på labben 👍🏼

      Slett