onsdag 14. desember 2022

Lucia fra Suserudlia

Sjå hvem som dukka opp her, i den iskalde natten!

Gradestokken viser nå -20, og jeg har holdt meg innadørs og fyra nesten hele dagen. Strømmen har sjølsagt vært rekord-dyr på en slik dag, og den vil ligge på rundt 7 kr/kWh i morgen også, så jeg hadde akkurat satt på ei vaskemaskin og tatt fram bundingen, da det banka forsiktig på.

Det eneste jeg veit, er at ho kommer i fra Suserudlia, denna å - så ho har gått langt. Søstera hennes, ho Sørine Suserudbekken, dukka opp her første gang den 15. desember 2020.

Vi skal nok bli bedre kjent i løpet av natta, tenker jeg.

2 kommentarer:

  1. Det var da skikkelig stas. Du får passe godt på'a nå som det er så kaldt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Moro med besøk! Så jeg er i full gang med å strikke noe som varmer en kald og sliten kropp :)

      Slett