torsdag 23. november 2023

Another fuckings wednesday

Begynner med noen engelske gloser for dagen…

Beautiful days do not come to you.
You must walk towards them


To uker har gått siden plassen til Tassen ble tom.
Det er tomt og rart. Og denne onsdagen sleit vi oss opp til plassen hans for hans skyld. 
Enda det regna. Men, været er det heller ikke noe å gjøre med.


 Tølle og Findus inntok plassene som den naturligste ting i verden. 
Livet går videre, men dette vil alltid være plassen til Tassen for meg. 


Forrige onsdag kom Bjørn på besøk. Han ville prøve skia, han også.
 Det ble en kort tur på vaklende ben, han klarte rett og slett ikke å skille kontrastene i alt det kvite. 

Melkelys...


Og jeg hadde så elendig gli, at det var helt greit å avslutte turen nesten før den hadde begynt. 
Så det var den skituren 😅


Jeg tok en liten tur på trugene seinere på dagen. 
Det kommer jeg til å gjøre oftere i vinter. Det kan vel være slitsomt for viltre bikkjer i laussnøen, men da må de lære seg å gå i mine spor. Nå som det har vært mildvær ett par dager, og snøen har pakka seg - blir det enklere å ta seg fram for både to og firbeinte, tenker jeg. 
Kanskje det blir en trugetur til helga.


Jeg fyra opp i grillen da vi kom tilbake fra skogen. 
Tølle og Findus var slitne og slappa av inne i varmen.


Jeg ble sittende ute og nyte blåtimen, og pølsene smakte fortreffelig.
Så enkelt og godt.
Fred og ro på Orrebu. Hva mer trenger man, egentlig?


Life is like a box of Chocolates. You never know what you’re gonna get.
Forrest Gump ❤️

2 kommentarer:

  1. I dag skinner sola på Skollenborg 😊 Håper den skinner på deg og dine også 🥰

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du hadde en fin dag! Jeg har tru på at helga blir fin 🤗 -Nøve

      Slett