mandag 15. august 2011

Gærne jinter

Kveldsturen og snorkesprayen hadde hatt god effekt. Folk og dyr kom til seg sjøl sakte men sikkert, og alle var glade og fornøyde denne torsdagsmorgen. treff 156

 Nina og jeg hadde tatt en beslutning . . .

treff 152

Nalle låg oppå stabburstrappa og nøt morgenstunden, og fulgte dovent med på hva vi gjorde.treff 162

Hanne fulgte også med, og ho ser da visselig en smule bekymra ut..?treff 167

Og Bienna . . visste heller ikke helt hva ho skulle tru.treff 166

Vi hadde nemlig kjøpt samma hårfarge til halv pris dagen før, og det måtte bare prøves!treff 171

Mens vi åt frokost, godgjorde farga seg -

treff 175

- og Nalle tok livet med STOOOR ro, som vanlig.treff 173

SKYLLE - SKYLLE - SKYLLE

treff 176

treff 179 

Charlies engler – det må være oss

treff 185

VOALA – mette i magen og klare for dagen!

treff 182

11 kommentarer:

  1. Jeg må bare si: Herlig, herlig, herlig!!!!

    Flotte dager med flotte jenter!!!!!

    Tusen takk, kjære Nøve!!!

    SvarSlett
  2. Dere er jo fullstendig gærne hele gjengen...hehe...men det kler dere - fargen like så!!

    Og det ser ut som om Nalle er godt vant med påfunna til ho matmor - han tar det hele med ro, ja...:-)

    Herlig, herlig, herlig!!!!

    SvarSlett
  3. Ska sei for noen flotte damer!!

    SvarSlett
  4. Gærne og gærne fru Blo(nd)m... rødt passer perfekt til til sånne gærne jinter;o) heilt herligt.

    Når det er sagt så er jeg inne i ei skikkelig bloggtørke, kommer nok sterkt tilbake etterhvert!

    Masse flotte innlegg har du hatt iløpet av sommeren Nøve,(følger litt med)
    Klem.

    SvarSlett
  5. Flotte ble dere!! Ha en fin dag!! Her så skinner sola av alle ting!!

    SvarSlett
  6. Himmel, for en fotoserie med gale jenter! Hehe, dere er kreative!

    SvarSlett
  7. Jeg vet ikke hva jeg skal si....men du har fortalt det bra med bilder og ord. Jeg smiler godt og tenker tilbake til, skal-skal ikke. Vel, fine ble vi!!!!!

    De gærne har det godt, det er mitt motto her etter. :))))

    SvarSlett
  8. Det ble jo to flotte rødtopper! Kan tenke meg det var mye herlig latter under den seansen! Morsomt!

    SvarSlett
  9. Hehe;-) nå måtte jeg bare smile:-D herlig<3

    SvarSlett
  10. Haha! Nå måtte jeg le :)

    SvarSlett