lørdag 5. desember 2020

Lang fredag



Vi har fått litt snø 😊


Det var mest yr i formiddag, men Stripa ble med på tur likevel.
På vesle-runden, i hvertfall!


Jeg fortsatte å gå med bikkjene, til de hadde gjort ifra og var vel fornøyde. 
Jeg liker slettes ikke å reise fra dem, men jeg må jo det noen ganger.


Det er mange hyttefolk innom senteret og Kiwi på fredagene, og bamsen sitter og tar imot dem.
Det er gledelig å se at mange bruker munnbind. 

Arbeidsdagen var fra 15-23.15 og vel så det, men Tølle og Tassen var våkne og fra seg av begeistring - sjøl om jeg ikke var  hjemme før 23.45.
 Det var slapseføre på veiene i natt.



Jeg er som kjent en natteravn, og før vi gikk vår nattlige tissetur, stekte jeg opp 5 kg kjøttkaker
- og tre av dem maula jeg før jeg krabba til sengs med IPad’n 
Så tilslutt vart det jammen ett lite blogginnlegg om fredag den 4.desember.
God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar